Kundeoplevelse_blaa_2019.jpg

Kundeoplevelse

Til dig, der gerne vil vide hvad kunderne tænker om din forretning.

 

Kender du egentlig din kundes oplevelse af din forretning?

Langt de fleste af mine kunder er afhængig af kunder relationer og salg. Derfor har kundeoplevelsen i mange år været en central del af ledelsesarbejdet for mig – og i en verden med sociale medier og stadig mere krævende kunder er det bestemt ikke blevet mindre vigtigt! At arbejde med kunderelationer og mersalg i virksomheden er i mange tilfælde helt centralt for at kunne overleve – kunderelationerne fordi tilbagevendende kunder er mange penge værd, og mersalg fordi det er herfra indtjeningen kommer.


 
Kundeoplevelse_2019_1.jpg

Kundeoplevelse giver dig:

– Viden om dine kunders oplevelse af dig

– Ledelsesredskaber til at arbejde med kunderelationer i hverdagen

– Indblik i kundeadfærd

– Fokus på at skabe loyale kunder

– Arbejdsredskaber til mersalg

 
 

Du kan også læse mere om de andre specialer her:

LEDERTRÆNING

LEDELSESSPARRING

TEAM PERFORMANCE